About کابینت های گلاس

Wiki Article

سرستون‌ها و پاخور این مدل از کابینت آشپزخانه بسیار پرکار بوده است و حال و هوای کلاسیک زیبایی به فضای آشپزخانه می‌بخشد.

فضایی مدرن و امروزی در خانه ایجاد کرده و عمدتا از نوع ترکیب مواد پلیمری، فلز، پلاستیک و چوب تهیه شده اند. با توجه به نحوه پوشش دهی آشپزخانه می توان کابینت آشپزخانه را به انواع طراحی های زیر خلاصه نمود:

در این مطلب، در مورد انواع کابینت و سبک‌های کابینت سخن گفته و بهترین عکسها و ویدئوهای آموزشی را برای شما تدارک دیده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

بخش تزئینی کابینت ممبران را می توان نمای ویترین آن نام برد. در واقع ویترین ها کابینت هایی با درب های شیشه ای هستند که می توان داخل آن را با وسایل تزئینی پر کرد.

بدنه کابینت از متریال های مختلفی مثل چوب، فلز، لترون، ام دی اف یا پی وی سی ساخته می شود.

– استفاده از رنگ پولیشی دوام، زیبایی و قیمت آن را می افزاید.

– به راحتی خط می افتد و از نظر شدت خراشیدگی آسیب پذیر است

مدل کابینت آشپزخانه‌ی تصویر بالا علاوه بر این که رنگ بسیار ملایم و همچنین جزئیات شیک و زیبایی دارد، شامل یک مدل بسیار کاربردی از جزیره آشپزخانه است.

رنگ کردن کابینت‌ها نیز‌ می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که به ذهن‌تان می‌رسد. اما رنگ کردن کابینت‌ها کاری تخصصی است و به عوامل مختلفی مانند نوع کابینت، جنس و مواردی از این دست بستگی دارد.

بنابراین داشتن کابینت با روکش چوب طبیعی می تواند همان اثر جذاب را با قیمت کمتر را فراهم آورد. استفاده از روکش جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ام دی اف های طبیعی چوبی همچون چوب بلوط و ملچ از جمله محبوب ترین آنها می باشد.

کابینت وکیوم گونه ای از انواع مختلف کابینت های ممبران می باشند. ام دی اف ساخته شده در آن تحت خلاء فشرده شده و استفاده از روکش های ضد آفتاب دوام و عمر آن را می افزایند.

از جمله مزایا و معایب استفاده از کابینت روکش چوب را می توان موارد زیر عنوان نمود:

کابینت هایگلاس از ام‌دی‌اف خام با روکش پلکسی‌گلس تشکیل شده است. درخشنده‌ترین نمونه‌ی کابینت آشپزخانه، هایگلاس است به طوری که باعث بازتاب نور بیشتر در فضا شده و می‌تواند همانند یک منبع نوری گسترده، باعث روشن‌ شدن فضای آشپزخانه شود.

کابینت طرح چوب یا ام دی اف زیرمجموعه‌ای از کابینت‌های کلاسیک با حکاکی‌های جذاب و زیبا است. وجود سرستون‌های معرق‌کاری و حکاکی شده به زیبایی این کابینت‌ها می‌افزاید.

Report this wiki page